Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n varsinainen kokous 28.4.2021 etäyhteyksin

Julkaistu: 28.04.2021

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen varsinainen yhdistyksen kokous pidettiin 28.4.2021, tällä kertaa täysin etäyhteyksin.

Ensimmäistä kertaa yhdistyksen kokoukseen oli mahdollista osallistua myös etäyhteydellä (Microsoft Teams) ja kaikki kokousedustajat olivatkin läsnä etänä. Kokouksessa oli läsnä 31 jäsenyhteisön edustajaa, jotka edustivat 54 jäsentä.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat sekä sääntömuutos. Kokous hyväksyi asiat hallituksen esitysten mukaisesti. Kaikki kokousasiakirjat ovat edelleen luettavissa jäsensivuiltamme.

Jäsenmaksut päätettiin pitää ennallaan vuonna 2022, liittymisvuosi on maksuton.

Hallituksen jäsenistä yhdistyksen kokouksessa äänestettiin SignSpace-sähköisellä äänestyspalvelulla. Hallitukseen valittiin uutena Helena Reinilä ja entisistä valittiin jatkoon Kalle Pyrhönen, Pasi Orava, Hannu Suomalainen, Veikko Roininen ja Ari Puolitaival.

Hallituksessa jatkavat myös Pertti Jussila, Ari Salmela, Mauri Niemelä, Satu Eskola, Jouko Väänänen sekä Juho Vuorma.

Hallituksen järjestäytymiskokous pidetään 3.5.2021. Tiedotamme päätöksistä heti kokouksen jälkeen.