Tulevia koulutuksia

Tuleviin koulutuksiin pääset tutustumaan ja ilmoittautumaan tästä. Linkki ohjaa sinut Suomen Kiinteistöliiton tapahtumasivuille ja sieltä löydät alueemme koulutukset. Koulutuspaikkakuntamme ovat pääsääntöisesti Oulu, Ylivieska, Raahe ja Kajaani.

Kiinteistöyhdistyksen jäsenilleen järjestämissä koulutustilaisuuksissa käytetään luennoitsijoina valtakunnallisesti ja paikallisesti tunnettuja kiinteistöalan asiantuntijoita, jotka antavat tietoa ja vastauksia ajankohtaisiin kysymyksiin. Yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin osallistuu vuosittain yli 1 000 henkilöä.

Koulutustilaisuuksien luentomateriaali löytyy jäsensivuilta.

Koulutukset pidetään, mikäli koulutustilaisuuteen osallistuu vähintään 15 henkilöä/tilaisuus.

Koulutukset ovat maksuttomia jäsentalojen edustajille, muilta koulutusmaksu 50 euroa/koulutus.

Käytämme Lyyti-tapahtumahallintaa koulutuksien ilmoittautumisessa. Kun täytät ilmoittautuessasi sähköpostiosoitteesi, saat sähköpostiisi vahvistusviestin, jossa on mm. linkki, jolla voit tarvittaessa peruuttaa ilmoittautumisesi.