Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen vuosikokouksen 2024 päätöksiä

Julkaistu: 14.03.2024

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n vuosikokous pidettiin hybridikokouksena 12.3. Kokouksessa oli läsnä 31 jäsenyhteisön edustajaa, jotka edustivat kaikkiaan 63 jäsentä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Kalle Pyrhönen.

Kokouksessa vahvistettiin vuoden 2023 tilinpäätös sekä hyväksyttiin vuoden 2024 talousarvio ja toimintasuunnitelma. Jäsenmaksuihin vuodelle 2025 ei tule korotuksia. Maksuton liittymisvuosi ei ole enää tarjolla 2025, mutta hallituksella on oikeus tarvittaessa poistaa liittymisvuoden jäsenmaksu esimerkiksi jäsenhankintakampanjaa varten.

Hallituksen jäsenten määräksi vahvistettiin 12. Erovuoroisten tilalle valittiin Ari Salmela, Ylivieskan seutukunta, Satu Kauppila, Lauri Härkönen (uusi), Päivi Pitkänen (uusi) ja Simo Hautamäki (uusi).

Päätöksenteko ja keskustelu oli hyvää ja rakentavaa ja päätökset tehtiin yksimielisesti. Hallituksen jäsenet valittiin vaalilla.

Kokouksen alussa Ari Puolimatka, Jouko Väänänen ja Pertti Jussila (kuvassa) saivat hopeiset ansiomerkit tunnustuksena osallistumisesta Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen järjestötoimintaan.