Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivä 2021

Tiistaina 12.10.2021 Oulussa, Kauppakeskus Valkeassa Original Sokos Hotel Arinan koulutustiloissa, 4. krs.

Ovet ovat avoinna klo 13.00 - 18.00. Odotamme tapahtumaan 200 kävijää.

Maksuton taloyhtiötapahtuma on tarkoitettu hallitusjäsenille, isännöitsijöille, osakkaille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille taloyhtiöistä kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivässä sinulla on mahdollisuus tavata näytteilleasettajien lisäksi, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallituksen edustajia sekä Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen taloyhtiövaliokunnan jäseniä. Paikalla mm. Johanna Laitala, toiminnanjohtaja, Merja Kokko, järjestösihteeri, Pertti Jussila, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen puheenjohtaja sekä Pasi Orava, hallituksen jäsen sekä taloyhtiövaliokunnan puheenjohtaja.

Jäsentaloyhtiö voi varata itselleen etukäteen keskusteluajan juristin kanssa. Mukana Kalle Pyrhönen, asiananajaja, varatuomari sekä Satu Eskola, asianajaja, varatuomari. Ajanvarauksen voit tehdä tapahtumaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Tarjoamme tapahtuman aikana kahvia/teetä ja pientä naposteltavaa. Tällä kertaa tapahtumassamme ei ole luentoja, pääpaino on verkostoitumisella ja ajatustenvaihdolla.

Meille on tärkeää huolehtia tapahtumakävijöiden, näytteilleasettajien sekä henkilökunnan turvallisuudesta. Tapahtumaan ilmoittaudutaan ennakkoon ja ilmoittautumisen yhteydessä valitaan sitova käyntiaika.

Tervetuloa verkostoitumaan!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen
Seuraamme viranomaisohjeita koronavirukseen liittyen.

Taloyhtiöpäivän oheisohjelmana järjestämme seuraavat luennot
(vain alueemme jäsentaloyhtiöiden edustajille)

- 5.10. Korjaushankkeen hankesuunnittelu hallituksille (alkuilta) ja aiemmin iltapäivällä samasta aiheesta isännöitsijöille, Anssi Väätäinen, rakennustekninen asiantuntija, Kiinteistöliitto
- 2.11. Hyvä viestintä taloyhtiössä, Annakaisa Pirilä, viestintäpäällikkö, Kiinteistöliitto