Timo Nieminen jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 06.04.2019

Kiinteistöliiton liittokokous valitsi SRV:n varatoimitusjohtajan, DI Timo Niemisen Kauniaisista jatkamaan liiton puheenjohtajana. Vaasassa 6.4. järjestetty liittokokous valitsi liiton varapuheenjohtajiksi ekonomi Olavi Merikannon Espoosta, toimitusjohtaja Pertti Satopään Liedosta sekä toimitusjohtaja Harri Järvenpään Tampereelta.

Liiton hallitukseen tulivat toimikaudelle 2019-2021 valituiksi riskienhallintapäällikkö Janne Heiliö Kotkasta, toiminnanjohtaja Olli-Veikko Kurvinen Helsingistä, asuntosijoittaja Jouni Lehtinen Helsingistä, hallintojohtaja Ulla Maija Lehtonen Helsingistä, varatuomari Vesa Lensu Jyväskylästä, kiinteistöjohtaja Seppo Kosola Turusta, maa- ja metsätieteen kandidaatti Paul Nouro Helsingistä, projektipäällikkö Anja Pujola Tampereelta, talouspäällikkö Hannu Sjöblom Espoosta ja johtaja Mika Vesterinen Helsingistä.

Vuoden mittaiselle toimikaudelle liiton hallitukseen tulivat valituiksi yrittäjä Pertti Jussila Raahesta, aluejohtaja Mikko Niskanen Nokialta, toimitusjohtaja Tapio Ojala Lahdesta ja toimitusjohtaja Juhani Simpanen Kuopiosta.

Heidän lisäkseen hallituksessa jatkavat arkkitehti (SAFA) Juhana Heikonen Helsingistä, kenttäpäällikkö Jukka Kalliola Vaasasta, isännöitsijä Timo Lappalainen Pieksämäeltä, toimitusjohtaja Matti Riekkola Hämeenlinnasta, toimitusjohtaja Tom Siljamäki Helsingistä sekä isännöitsijä Ari Urpulahti Porista.

Kiinteistöliitto julkisti liittokokouksen yhteydessä hallitusohjelmatavoitteensa, joista keskeisin on asumiskustannusten nousun katkaiseminen. Liittokokous ja sen yhteydessä järjestetty seminaari keräsivät Vaasaan 5.-6.4. yli sata kiinteistöalan vaikuttajaa eri puolilta maata.

Lisätiedot:

Timo Tossavainen, yhteysjohtaja