Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivä 2019 - tapahtumasivut on julkaistu

Julkaistu: 08.07.2019

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi järjestää yhdessä Kiinteistöalan Kustannuksen kanssa Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivän tiistaina 8.10.2019 Oulussa. Maksuton taloyhtiötapahtuma on tarkoitettu taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, isännöitsijöille, taloyhtiöiden hallituksille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille ja muille taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivässä saat tietoa näytteilleasettajilta sekä luennoilta. Näytteilleasettajien lisäksi tapahtumassa ovat mukana Jenni Hupli, Suomen Kiinteistöliiton päälakimies sekä Mia Koro-Kanerva, tuolloin jo Isännöintiliiton toimitusjohtajan roolissa.

Seminaareissa kuullaan taloyhtiön vakuutuksista, Antero Miikki, Howden Finland Oy ja vastuista  Kai Haarma, Asianajotoimisto Kuhanen Asikainen & Kanerva Oy sekä sähköautojen latauspisteisiin liittyvästä päätöksenteosta, Jenni Hupli.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen toimistosta järjestösihteeri Merja Kokko ja toiminnanjohtaja Johanna Laitala ovat myös paikalla. Tule keskustelemaan toiminnastamme ja taloyhtiöasioista.

Tutustu tapahtumasivuihin, näytteilleasettajiin ja ilmoittaudu mukaan.

Tervetuloa!