Syyskokouspäätöksiä- ja valintoja

Julkaistu: 26.11.2019

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen syyskokouksessa käsiteltiin eilen sääntömääräiset asiat sekä hyväksyttiin hallituksen ehdotus uusiksi säännöiksi. Hallituksen kokoonpanoon tuli muutoksia.

Kuvassa hallituksemme kokoonpano 1.1.2020-
Ylärivi vasemmalta: Hannu Suomalainen (uusi), Mauri Niemelä, Pekka Punkeri (uusi), Jouko Väänänen, Kalle Pyrhönen (uusi), Ari Salmela, Veikko Roininen, Raimo Kivari.
Alarivi vasemmalta: Pasi Orava, Pertti Jussila, Tiina Valkama ja Ari Puolimatka.
Hallituksessa erovuoroisista jatkavat uudelleen valitut Veikko Roininen, Pasi Orava ja Ari Puolimatka.

Yhdistyksemme uudet säännöt hyväksyttiin hallituksen esityksen mukaisesti. Rekisteröinnin jälkeen käytämme virallisesti jatkossa nimeä Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi eli Pohjois-Suomen Kiinteistöyhdistys ry. jää nimenä historiaan. Jatkossa meillä on vain yksi kokous, huhtikuussa pidettävä varsinainen yhdistyksen kokous. Uudet säännöt ovat tässä vaiheessa luettavissa ainoastaan jäsensivuiltamme. Päivitämme uudet säännöt kotisivuillemme, kun uudet säännöt on rekisteröity.