Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsenkampanja,  jäsenedut ja jäsenten vuosikello

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsenkampanja, jäsenedut ja jäsenten vuosikello

Julkaistu: 06.12.2019

Hyvä jäsentaloyhtiömme hallituksen jäsen, suosittele Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsenyyttä vaikkapa naapuritaloyhtiöllesi. Mikäli suositus johtaa liittymiseen joulukuun aikana, palkitsemme myös sinut kirjalahjalla! Joulukuussa liittyneille taloyhtiöille loppuvuosi 2019 sekä vuosi 2020 maksuton!

Liittymislahjana kirja (1/yhtiö): Hallituksen tehtävät ja vastuut tai Taloyhtiön vastuunjakotaulukko 2019 – osakkaalle ja asukkaalle.  Kirjan saa myös jo toiminnassamme mukana oleva jäsenyhtiön hallituksen jäsen, jonka suosituksen rohkaisemana uusi taloyhtiö liittyy.

Kerromme mielellämme toiminnastamme lisää. Jäsenhakemuksen pääset tekemään myös tästä.

Vuosikello auttaa sinua tutustumaan toimintaamme sekä jäsenetuihimme. Vuosikello kuuluu yhdistyksen syyskokouksessa hyväksyttyyn toimintasuunnitelmaan vuodelle 2020.