Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallituksen puheenjohtajana jatkaa Pertti Jussila

Julkaistu: 03.05.2021

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallitus järjestäytyi tänään aamulla pidetyssä kokouksessa. Yhdistyksen varsinainen kokous pidettiin 28.4.2021.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Pertti Jussila Raahesta. 1. varapuheenjohtajana jatkaa Veikko Roininen Oulusta ja 2. varapuheenjohtajana Jouko Väänänen Oulusta.

Muut hallituksen jäsenet ovat Ari Puolimatka, Ari Salmela, Hannu Suomalainen, Helena Reinilä (uusi jäsen), Juho Vuorma, Kalle Pyrhönen, Mauri Niemelä, Pasi Orava ja Satu Eskola.

Työvaliokunnassa jatkavat Pertti Jussila puheenjohtajana, Veikko Roininen, Jouko Väänänen, Kalle Pyrhönen ja Johanna Laitala.

Taloyhtiövaliokunnassa jatkavat Pasi Orava puheenjohtajana, Juha Mäntynen, Tommi Riippa, Olli Teriö sekä Johanna Laitala.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen suuren suosion saaneen puheenjohtajaklubin puheenjohtajana jatkaa Veikko Roininen.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi on vuodesta 1906 toiminut alueensa asumisen ja kiinteistönpidon edunvalvojana ja vaikuttajana. Kiinteistöliitto on osa Suomen Kiinteistöliittoa. Yhdistys edistää toimillaan kiinteistöalan toimintaympäristön ja taloyhtiöiden yleisten toimintaedellytysten kehittymistä omalla toiminta-alueellaan. Kumppanuus on toiminnan keskeinen arvo.

Tervetuloa mukaan jäseneksi. Liittymisvuosi on maksuton. Lisätietoja jäsenpalveluistamme saat ottamalla meihin yhteyttä tai tutustumalla toimintasuunnitelmaamme ja  kotisivuihimme / jäsenpalvelut.