Kajaaniin oma puheenjohtajaklubi - Oulussa klubitoimintaa jo pian neljä vuotta

Julkaistu: 15.09.2021

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen kajaanilaisilla jäsentaloyhtiöilllä on nyt oma puheenjohtajaklubi. Ensimmäisessä kokoontumisessa 9.9. oli mukana 6 puheenjohtajaa. Vetovastuun otti Virpi Väisänen, hän on toiminut yhdistyksen yhteyshenkilönä Kajaanissa jo parin vuoden ajan. Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:llä on noin 50 taloyhtiöjäsentä Kajaanissa.

Oulussa on klubitoimintaa ollut jo vuodesta 2018 ja puheenjohtajana toimii Veikko Roininen. Oulun klubi kokoontuu noin 8 kertaa vuodessa. Puheenaiheet vaihtelevat toiveiden mukaan. Tänä vuonna on keskusteltu tilinpäätöksistä, rakennuslupakäytännöistä, vakuutuksista, sähkön hinnasta, isännöinnin laadusta ja sopimuksista sekä lukitusturvallisuudesta. Yleensä klubissa on alustaja ja esityksen jälkeen aiheesta keskustellaan.

Kajaanissa kokoonnutaan seuraavan kerran torstaina 11.11. ja aiheeksi sovittiin alustavasti taloyhtiön turvallisuus poliisin näkökulmasta. Ajatuksena on ottaa mallia Oulun klubista, alustusten lisäksi puheenjohtajat voivat tehdä myös yritysvierailuja. Kainuulaiset puheenjohtajat voivat aina osallistua myös Oulun tilaisuuksiin.

Kajaanin klubin puheenjohtaja Virpi Väisänen ja Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen toiminnanjohtaja Johanna Laitala toivottavat kaikki alueen jäsentaloyhtiöiden puheenjohtajat tervetulleiksi mukaan. Ei ole väliä oletko konkari vai aloittelija, tarkoituksena on verkostoitua, tarjota tukea sekä ajatustenvaihtoa puheenjohtajien kesken.

Ilmoittaudu mukaan 11.11. klubiin Kajaaniin.
Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

Lisätietoja: