Kotoisa vaalipaneeli

Julkaistu: 16.03.2023

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ja Suomen Vuokranantajat järjestivät Oulussa 14.3. eduskuntapaneelin. Aiheina olivat asuntomarkkinat Oulun vaalipiirissä, asumisen kustannukset ja taloyhtiöiden rahoitus. Keskusteltiin myös ilmastonmuutoksesta ja energiasta sekä asumisen turvallisuudesta ja häiriöihin puuttumisesta.

Tilaisuuden juonsi Hanna Isbom, Suomen Vuokranantajien yhteiskuntasuhdepäällikkö.

Panelisteiksi saimme asiantuntevat eduskuntavaaliehdokkaat:

* Susanna Kisner (kesk.)
* Valtter Tahkola (kok.)
* Taija Jyrkäs (vas.)
* Miina-Anniina Heiskanen (sd.)
* Sakari Kouti (vihr.)
* Matti Rinnekangas (ps.)

Lämmin kiitos panelisteille osallistumisesta tapahtumaamme ja menestystä vaaleissa!

Kiinteistöliiton hallitusohjelmatavoitteisiin pääset tutustumaan tästä.
Kiinteistöliitto tutkii ja kehittää / eduskuntavaalit 2023
Eduskuntavaalit 2023: Taloyhtiöt tarvitsevat rohkeampaa tupakointisäätelyä
Eduskuntavaalit 2023: Pysäköinninvalvontasääntelyä täsmennettävä

Kysyimme kuudelta Oulun vaalipiirin kansanedustajalta heidän näkemyksensä asumisen suurimmista ongelmista ja siitä, miten ongelmiin tulisi vastata. Lue jäsenlehdestämme miten Tuomas Kettunen, Jenni Pitko, Hanna Sarkkinen, Jenna Simula, Mari-Leena Talvitie ja Tytti Tuppurainen vastasivat kysymyksiimme.
Pääset tästä lukemaan jäsenlehden 1/2023 sähköisesti (haastattelut sivuilla 8-10).

Lisätiedot:
Johanna Laitala