Pohjois-Suomen Kiinteistöyhdistys ry on nyt virallisesti Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry

Julkaistu: 06.02.2020

Uudet sääntömme on rekisteröity 6.2.2020. Pohjois-Suomen Kiinteistöyhdistys ry. on nyt virallisesti Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry. Kannattaa tutustua uusiin sääntöihimme, siellä on muutamia oleellisia muutoksia jäsenten kannalta.

Tästä pääset perehtymään uusiin sääntöihin. Tulevaa kevätkokousta ajatellen kannattaa huolehtia erityisesti äänioikeudesta. Jatkossa jäsenen äänioikeutta käyttää jäsenen hallituksen puheenjohtaja tai jäsenen hallituksen kyseiseen yhdistyksen kokoukseen kirjallisesti valtuuttama edustaja. Ennen kokousta on siis hyvä varmistaa, että Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsentietorekisterissä on tämänhetkisen puheenjohtajan nimi. Mikäli puheenjohtaja ei pääse kokoukseen, tulee jäsenen hallituksen valtuuttaa kokoukseen kirjallisesti edustaja.