Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivä 2022
- taloyhtiö palveluita hankkimassa

Tiistaina 11.10.2022 Oulussa
, Kauppakeskus Valkeassa Original Sokos Hotel Arinan koulutustiloissa, 4. krs.

Maksuton taloyhtiötapahtuma on tarkoitettu taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, osakkaille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille taloyhtiöistä kiinnostuneille.

Odotamme tapahtumaan n. 200 kävijää.

Annamme taloyhtiöpäivämuistamiseksi 100 ensimmäiseksi ilmoittautuneelle (jotka myös tulevat paikalle, kirja luovutetaan taloyhtiöpäivässä, sitä ei saa jälkikäteen eikä sitä postiteta), Taloyhtiön hallituksen ABC-kirjan (arvo 39 €), Kiinteistömedia. Kirjan ovat kirjoittaneet lakimies Kirsi Ruutu ja LVI-asiantuntija Arto Kemppainen.

* lakiklinikka ajanvarauksella, Pauliina Haapsaari, vanhempi lakimies, Kiinteistöliitto (7 x 20 min aikaa)
* huoneistotietojärjestelmän neuvontaklinikka ajanvarauksella (3 x 20 min aikaa)
* verkostoitumista ja ajatustenvaihtoa
* tutustumista näytteilleasettajiin ja heidän tarjoamiin palveluihin
* tarjolla herkullista pikkupurtavaa
* tapahtumapäivänä ei ole luentoja, mutta edellisenä iltana 10.10. klo 17.00 - 18.30 järjestämme webinaarin aiheesta "Taloyhtiö palveluita hankkimassa" Luennoitsijana meillä on mainio Kristel Pynnönen.

Tapahtumaan ilmoittaudutaan ennakkoon ja ilmoittautumisen yhteydessä valitaan sitova tuloaika.

Taloyhtiöpäivätapahtuma on avoinna klo 13.00 - 17.00.

Näytteilleasettajien tiedot ilmestyvät pikkuhiljaa kesän aikana sivupalkkiin kohtaan "näytteilleasettajat".

Tapahtumassa tallennetaan kuva- ja videomateriaalia tapahtuman ja Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallinnoimille markkinointikanaville, sosiaaliseen mediaan sekä verkkosivuille. Osallistumalla tapahtumaan hyväksyt, että kuvasi saattaa näkyä edellä mainituilla kanavilla.

Tervetuloa!

Tapahtuman järjestäjä