Monipuolisia jäsenpalveluita yhtiönne edustajien käyttöön

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi tarjoaa jäsenkiinteistöjen edustajille monipuolisia palveluita. Kiinteistöliitolla on vahva kiinteistöjuridiikan, talous- ja veroasioiden sekä kiinteistönpidon asiantuntemus ja jäsenet saavat neuvontaa näissä kysymyksissä.

Taloyhtiössä saattaa joskus syntyä tilanteita, jotka eivät ratkea ilman alaan erikoistuneen asiantuntijan neuvoja. Apua hankaliinkin tilanteisiin löytyy yleensä yhdellä puhelinsoitolla Kiinteistöliiton asiantuntijoille.

Jäsenyyteen sisältyy maksuttomat neuvontapalvelut laki-, korjausrakentamis-, energia-, talous- ja veroasioissa jäsenyhtiön edustajille eli hallitusten jäsenille, isännöitsijöille, tilintarkastajille ja toiminnantarkastajille.

Paikallisneuvontaa Oulusta ja valtakunnallista neuvontaa Kiinteistöliiton toimistosta Helsingistä

Taloyhtiöiden hallitusten jäsenillä ja isännöitsijöillä on merkittävä ja vastuullinen tehtävä. He vastaavat useimpien osakkeenomistajien merkittävimmän omaisuuden hoitamisesta ja omaisuuden arvon säilymisestä. Kiinteistöyhdistys ja Suomen Kiinteistöliitto auttavat jäsenyhtiöiden johtoa tämän vaativan tehtävän hoitamisessa. Hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten sekä isännöitsijän tai toimitusjohtajan toiminta helpottuu, kun tarpeelliset tiedot, neuvot ja ohjeet päätöksentekoa varten saa suoraan kiinteistöyhdistyksestä tai Suomen Kiinteistöliitosta.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen taloyhtiöistä soitetaan vuosittain reilut 800 puhelua maksuttomiin neuvontapalveluihimme. Näistä puheluista noin 40 % tulee Oulun toimistoon.

Yhteystietomme

Kiinteistöliiton neuvontapalveluiden aikataulut ja puhelinnumerot löydät täältä.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen yhteystiedot löydät täältä. Myös tapaaminen toimistollamme on mahdollista, mutta aika tulee aina sopia ennakkoon. Voimme järjestää myös verkkoneuvottelun esim. TEAMS-yhteydellä.

Voit milloin tahansa jättää meille neuvontapyynnön osoitteeseen pohjois-suomi(at)kiinteistoliitto.fi. Olemme sinuun yhteydessä kahden arkipäivän kuluessa toimiston aukioloaikoina.

Neuvontaa ja tutkimusta

Monipuolinen neuvonta on objektiivista ja tasapuolista. Henkilökohtaisen neuvonnan lisäksi osa Kiinteistöliittoa koskevasta informaatiosta välittyy tiedotusvälineiden kautta. Yhdistyksen toimisto palvelee myös mediaa ja sidosryhmien edustajia aktiivisesti ja yhteydenottopyyntöihin vastataan ripeästi.

Tutkimusosastomme palvelee jäsenkiinteistöjen edustajia tarjoamalla tietoa mm. asuinkiinteistöjen hoitokuluista, energian- ja vedenkulutuksesta, isännöinti- ja kiinteistönhoitopalveluiden ostamisesta.

Mistä löydät jäsennumeron?

Jäsenpalvelujen käyttö edellyttää voimassa olevaa jäsennumeroa, joka löytyy esimerkiksi jäsenetuna tulevan Kiinteistölehden tai Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen Jäsenlehden takakannessa olevasta osoitekentästä. Jäsennumeron löydät myös mobiilijäsenkortista.

Kiinteistöliiton Jäsenpalvelut 2023-opas.