Ilmastoviisas taloyhtiö (kaikille avoin)

17.01.2023 klo 13.00 Radisson Blu Oulu

Tapahtumapaikka: Radisson Blu, Hallituskatu 1, 90100 Oulu

Tapahtuman aikataulu

klo 13.00-15.00
Näytteilleasettajayrityksiin tutustuminen ja notkuva kahvipöytä

Puheenvuorot ja luennot:

klo 13.15-13.30 Oulun Asuntomessut 2025 - tammikuun 2023 kuulumiset / Ilmastoviisaat asuntomessut, Tommi Riippa, ilmastoneuvoja, Oulun kaupunki, rakennusvalvonta
klo 14.15-14.30 Asunto Oy Torikatu 4 (Kolmiotalo) - pian 100 -vuotias oululainen taloyhtiö, isännöitsijä Seija Makkonen, Isännöintipalvelu E. Suomela

klo 15.00-15.10 Avaus ja tilaisuuden tarkoitus – kohti ilmastoviisauttaJohanna Laitala, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi
klo 15.10-15.30 Miksi ilmastonmuutos koskee jokaista kodinomistajaa Suomessa - ilmastonmuutoksen vaikutukset taloyhtiöön ja asumiseen, sekä siihen varautuminenJanne Salakka, yhteiskuntasuhdepäällikkö, Kiinteistöliitto
klo 15.30-16.10 Energiaratkaisujen mahdollisuudet taloyhtiössä - arjen teoista energiaremontteihinPetri Pylsy, energia-asiantuntija, Kiinteistöliitto

klo 16.10-16.40
Smoothietauko ja näytteilleasettajayrityksiin tutustuminen

klo 16.40-17.00 Aurinkosähköä asuntoihin taloyhtiössä - taloudelliset mahdollisuudet ja hyvityslaskentaTuuli Pohjola, Pohjois-Suomen energianeuvonta
klo 17.00-17.20 Kuinka taloyhtiö voi ehkäistä ilmastonmuutosta, Raimo Hätälä, Oulun Sivakka
klo 17.20-17.40 Paikallinen taloyhtiöcase - Asunto Oy KotikoskelaTerhi Jokinen, isännöitsijä, OIT
klo 17.40-17.50 Iltapäivän yhteenveto ja tilaisuuden päätös, Johanna Laitala, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi

Näytteilleasettajina mukana: Kiertokaari, ILOQ, Kattotutka, Bauer Solutions, Howden Finland, Huoneistotietojärjestelmä, Oras, Abloy, Oulun Energia, Smartvatten, LVI-Pitkälä, Kiinteistömedia, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi, Molok Oy, OP Oulu, Pihla, Lumixia

Liittymistarjous uusille (tapahtumaan osallistuville) jäsenille: Mikäli taloyhtiö liittyy jäseneksi (ensimmäistä kertaa) tapahtumapäivänä tai viimeistään 31.1., annamme lahjaksi Taloyhtiön hallituksen ABC- kirjan tai Taloyhtiön energiatehokkaat ratkaisut- kirjan oman valinnan mukaan. (1 kirja/taloyhtiö)

Voit saapua tapahtumaan oman aikataulusi mukaan ja osallistua haluamiisi osioihin. Tervetuloa!