Ajankohtaisfoorumi Taloyhtiöt Tänään Rakentaja 2024 Oulu -tapahtumassa 12.4. perjantaina

Julkaistu: 19.03.2024

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi järjestää ajankohtaisfoorumin Taloyhtiöt Tänään Rakentaja 2024 Oulu -tapahtumassa perjantaina 12.4. klo 14.00–17.00.

Ohjelmassa kuullaan Kiinteistöliiton ammattilaisia luennoimassa taloyhtiöiden jäsenille, isännöitsijöille sekä kaikille taloyhtiöiden asioista kiinnostuneille ajankohtaisista taloyhtiöiden teemoista.

Rakentaja 2024 Oulu tarjoaa tietoa ja inspiraatiota kodin projekteihin – teemoina rakentaminen, remontointi ja asuminen. Tapahtumassa nähdään lukuisia asiantuntijoita auttamassa messuvieraita niin rakennusprojekteissaan, remontointitarpeissaan kuin kotinsa unelmissa koko viikonlopun ajan.

Ohjelmassa ajankohtaisfoorumissa:

14.15-14.45
Märkätilakorjaus taloyhtiöissä, Jari Halonen, rakennustekninen asiantuntija, Kiinteistöliitto

14.55-15.25
Ostamassa asuntoa taloyhtiöstä? Näihin asioihin tulee ainakin kiinnittää huomiota!
Ajankohtaiskatsaus huoneiston lyhytaikaiseen vuokraukseen, Jaakko Lindfors, vanhempi lakimies, Kiinteistöliitto

15.40-16.10
Suunnitelmallinen kiinteistönpito taloyhtiössä, Jari Halonen, rakennustekninen asiantuntija, Kiinteistöliitto

16.20-16.50
Latauspistepäätöksenteko sekä ilmalämpöpumput taloyhtiöissä, Jaakko Lindfors, vanhempi lakimies, Kiinteistöliitto

Palvelemme sinua osastopisteellämme koko ajankohtaisfoorumin ajan klo 14.00 - 17.00.

Jäsentaloyhtiöiden edustajat ovat 18.3. saaneet sähköpostiinsa linkin lippukauppaan (verkko-ostoksille) sekä kampanjakoodin jolla saa ostettua lipun jäsenhintaan 5 €.
Huomioittehan, että kampanjakoodi toimii vain yhteen lipputuotteeseen kerrallaan. Jos haluatte ostaa enemmän kuin yhden jäsenlipun, palatkaa takaisin lippukauppaan, ja tehkää ostotapahtuma uudestaan päivitetyillä tiedoilla.

Tervetuloa keskustelemaan taloyhtiöasioista!

Tutustu ajankohtaisfoorumiin tästä.
Rakentaja Oulu 2024, tästä.