Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi Rakentaja 2024 Oulu -tapahtumassa 12.4.

Julkaistu: 12.04.2024

Iltapäivän aikana Jaakko Lindfors, vanhempi lakimies ja Jari Halonen, rakennustekninen asiantuntija Kiinteistöliitosta luennoivat taloyhtiöiden edustajille sekä kaikille taloyhtiöiden asioista kiinnostuneille ajankohtaisista taloyhtiöiden teemoista.

Aiheina olivat märkätilakorjaus taloyhtiössä sekä suunnitelmallinen kiinteistönpito. Lisäksi kuultiin lyhytaikaisesta vuokrauksesta, latauspistepäätöksenteosta taloyhtiöissä sekä ilmalämpöpumpuista. Erityisesti asunnon ostaminen taloyhtiöstä teema veti katsomaan nuoria kuulijoita.

Rakennuksen kuntosovellus Raku, on taloyhtiöille suunnattu verkkosovellus, jolla voidaan laatia asunto-osakeyhtiölain mukainen kunnossapitotarveselvitys sekä myös asuinkiinteistön kunnossapitosuunnitelma. Rakun käyttö edellyttää, että taloyhtiö on Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsen.

Mikäli jäsenyys kiinnostaa, otathan yhteyttä. Lisätietoja jäsenyydestä löydät verkkosivuiltamme. Uudet, ensimmäistä kertaa mukaan tulevat taloyhtiöt, voivat maksutta liittyä jäseneksi tänä vuonna, liittymisvuosi on maksuton.

Kiinteistöliiton asiantuntijoiden luentomateriaali löytyy tästä, se on kaikkien luettavissa.

Johanna Laitala, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi
johanna.laitala(at)kiinteistoliitto.fi