Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallituksella uusi puheenjohtaja

Julkaistu: 11.01.2018

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallituksen järjestäytymiskokouksessa puheenjohtajan nuija vaihtoi haltijaa. Kiinteistöneuvos Aaro Paakkola luovutti koputuskapistuksen Anne Karhulalle. Aaron ja Annen mietteitä kuulemme vielä tuonnempana. Aarolle kiitokset ja Annelle onnittelut!

”Tulin valituksi yhdistyksen hallitukseen v. 1979 ja puheenjohtajaksi v. 1980, joten puheenjohtajavuosia on kertynyt 37. Onnittelut Annelle. Tuntui turvalliselta luovuttaa koputusnuija hänen luotettaviin käsiinsä,” kertoi Aaro Paakkola kokouksen jälkeen.