Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen varsinainen kokous tiistaina - käsittelyssä sääntömääräiset asiat

Julkaistu: 16.03.2022

Yhdistyksen puheenjohtaja Pertti Jussila toivotti jäsentaloyhtiöiden edustajat tervetulleiksi kokoukseen. "Yhdistyksemme täytti 116 vuotta 19.2. Koronan lisäksi taloyhtiöille ovat tuoneet haasteita myös kustannusten nousu ja turvallisuusasiat. Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi kouluttaa näissäkin asiossa ja ajankohtaista tietoa jaetaan jäsenille monin eri tavoin. Epävarmuustekijöihin on hyvä varautua ja tiedostaa asiat. Tänään kuitenkin kokoustamme paikan päällä positiivisella mielellä."

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat.

Hallituksen jäseniksi valittiin erovuoroisten tilalle edelleen hallituksessa jatkamaan Satu Eskola, Jouko Väänänen ja Ari Salmela. Uusina hallituksen jäseninä aloittivat Jukka Rainto ja Jouni Kostama. Tällä kertaa hallituspaikoista ei tullut vaalia.

Kiitos Mauri Niemelälle ja Juho Vuormalle työstänne jäsenistömme hyväksi.

Hallitus järjestäytyy 23.3.2022 ensimmäisessä kokouksessaan. Hallitus kokonaisuudessaan 15.3.2022 lähtien:

Ari Puolimatka (Oulu)
Ari Salmela (Ylivieska)
Hannu Suomalainen(Oulu)
Helena Reinilä (Oulu)
Jouko Väänänen (Oulu)
Jouni Kostama (Oulu)
Jukka Rainto (Keminmaa)
Kalle Pyrhönen (Oulu)
Pasi Orava (Oulu)
Pertti Jussila (Raahe)
Satu Eskola (Oulu)
Veikko Roininen (Oulu)

Toimintasuunnitelmassa vuodelle 2022 korostuivat edelleen jäsenneuvonnan tärkeys, maksuttomat koulutukset sekä oikea-aikainen viestintä eli ajankohtaisen tiedon saaminen. Kokouksessa muistutettiin myös, että on tärkeää päivittää yhteystiedot aina kun tulee henkilövaihdoksia jäsentaloyhtiön hallitukseen, isännöitsijä vaihtuu tai tilin-/toiminnantarkastajaksi valitaan uusi toimija.

Vuoden 2022 aikana päivitetään yhdistyksen strategia ja se tulee käsittelyyn vuoden kuluttua yhdistyksen varsinaisessa kokouksessa.