PSKY Palvelu Oy

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry omistaa PSKY Palvelu Oy:n (100%).
Yrityksen tehtävänä on hoitaa yhdistystä avustavaa ja tukevaa toimintaa (Jäsenlehti ja Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivä). Yhtiöjärjestykseen pääset tutustumaan tästä.

Hallitus 2023:
Pasi Orava, puheenjohtaja
Hannu Suomalainen, jäsen
Satu Eskola, jäsen
Johanna Laitala, toimitusjohtaja

Arvoisa yhteistyökumppanimme

PSKY Palvelu Oy (y-tunnus 2614061-8) käsittelee ostolaskut sähköisesti. Toivomme, että lähetätte laskunne ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskuosoitteemme ovat:

Operaattori

Verkkolaskuosoite

OVT-tunnus

Apix Messaging Oy (003723327487)

003726140618

Huomioittehan, että mikäli käytössänne on jokin seuraavista operaattoreista verkkolaskun lähettämiseen: Handelsbanken tai Paikallisosuuspankit, tulee teidän käyttää Apixin verkkolaskuosoitteenamme seuraavaa osoitetta: verkkolaskuosoite: 003723327487 ja operaattoritunnus: DABAFIHH.

Mikäli ette voi lähettää verkkolaskuja, pyydämme lähettämään laskut ostolaskujen skannauspalveluun.

Sähköpostiskannauksen osoite:

003726140618@procountor.apix.fi

Lähetettävä lasku tulee olla sähköpostin liitteenä PDF-tiedostona. Yhdellä sähköpostilla ja sen liitteissä saa olla vain yksi lasku. Jos sähköposti sisältää laskun lisäksi muita liitetiedostoja, lisätään ne laskun liitteiksi. Liitetiedostojen maksimikoko on 2 mb. Lähetyksen jälkeen palvelusta tulee joko hyväksyntä- tai hylkäysilmoitus sähköpostilla lähetysosoitteeseen 15 minuutin kuluessa lähetyksestä.

Paperilaskujen skannauksen osoite:

PSKY Palvelu Oy (Apix skannauspalvelu)
00021 LASKUTUS

Jotta skannauspalvelu voi kohdistaa laskunne, tulee tämä laskutusosoite tulostaa myös itse laskuun, eikä pelkästään kirjekuoreen.