Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi Pohjois-Suomen pelastusliiton jäseneksi

Julkaistu: 02.01.2024

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi on hyväksytty Pohjois-Suomen pelastusliitto ry:n jäseneksi 1.1.2024 alkaen.

Pelastusliiton jäsenyyden kautta Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsenet saavat Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön koulutuksista alueellaan jäsenalennuksen ja yhteistyötä lisätään muutoinkin mm. yhteisiä koulutustilaisuuksia järjestämällä.  Jäsenalennus koulutuksista on noin 15 %. Koulutuskalenterissa kunkin koulutuksen hinnoittelussa mainitaan erikseen jäsenhinta. Jäsenalennus koskee jäsentaloyhtiön hallituksia, isännöitsijöitä ja taloyhtiön turvallisuusvastaavia.

Pohjois-Suomen Pelastusliitto on Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun alueella toimiva yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia alueella toimivien kuntien, palokuntien ja yritysten sekä pelastuslaitosten alueellisena järjestönä, väestönsuojelun sekä pelastuspalvelun koulutuksessa ja kehittämisessä. Pohjois-Suomen Pelastusliitolla on sopimus palveluiden tuottamisesta Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön, SPEK, kanssa.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi on pohjoispohjalaisten ja kainuulaisten asunto-osake- ja kiinteistöosakeyhtiöiden vuonna 1906 perustettu etujärjestö. Yhdistyksellä on jäseniä noin 1 480.

Lisätietoja:

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi, toiminnanjohtaja Johanna Laitala, 040 1498 398