Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen kannatusjäsenyys

Olisiko sinun yrityksesi sopiva kannatusjäseneksi?

Teemme kannatusjäsentemme kanssa yhteistyötä hyvän, vastuullisen ja suunnitelmallisen kiinteistönpidon ylläpitämiseksi ja parantamiseksi. Yhteistyökumppanimme ovat hyvämaineisia kiinteistöalan toimijoita, jotka ovat mukana mm. Luotettava kumppani -palvelussa.

Kumppaneinamme voi olla myös muita saman alan toimijoita. Isännöitsijätoimistot eivät ole kannatusjäseniämme, heidän kanssaan teemme yhteistyötä yhdistyksen isännöintivaliokunnassa.

Mitä teemme?

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi on osa Suomen Kiinteistöliitto-organisaatiota. Yhdistyksen varsinaisia jäseniä ovat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöt. Jäseniä meillä on reilut 1 500 Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa.

Yhdistys on toiminut jäsentensä etujärjestönä alueellamme jo vuodesta 1906. Palvelemme jäseniämme mm. järjestämällä koulutustilaisuuksia, julkaisemalla jäsenlehteä ja uutiskirjeitä sekä antamalla kiinteistönpitoon liittyvää neuvontaa. Toiminnan sujuvuudesta vastaavat yhdistyksen toiminnanjohtaja, Johanna Laitala ja järjestösihteeri Merja Kokko.

Kannatusjäsenyyden edut

• Suomen Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa) yrityksen yhteyshenkilölle
  • Yhdistyksen uutiskirje 12 kertaa vuodessa yhteyshenkilölle sekä tarvittaessa myös muille halukkaille yrityksen edustajille.
  • Jäsensivujen käyttömahdollisuus (vaatii sivuille rekisteröitymisen).
  • Mahdollisuus osallistua kävijänä yhdistyksen koulutustilaisuuksiin (1 / yritys).
  • Logo-näkyvyys verkkosivuillamme.
  • Logo-näkyvyys 2 kertaa vuodessa ilmestyvässä omassa jäsenlehdessämme. Jakelu noin 5 050 kpl/lehti. Lehti ilmestyy oman alueemme lisäksi Meri-Lapissa, jakelu noin 160 kpl/lehti. Lehti on luettavissa myös verkossa.
  • Mahdollisuus tarjota jäsenetuja jäsenillemme (yhteistyökumppaneiden jäsenedut näkyvät yhdistyksen netti- ja jäsensivuilla sekä mobiilijäsenkortissa).
  • Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivään on kannatusjäsenillämme etusija osastopaikkojen varauksessa, hinta on sama kuin muilla.
  • Erikseen sovittaessa yrityksellänne on mahdollisuus tulla kertomaan koulutuksiimme, webinaareihimme tai tapaamisiimme omista tuotteistanne ja palveluistanne. Mikäli samana iltana on useita luennoitsijoita, kustannukset jaetaan. Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi voi käyttää yhteistyökumppaneiden lisäksi muitakin luennoitsijoita.
    • Esittelyaiheiden tulee olla asiapitoisia, ajankohtaisia sekä taloyhtiöitä koskettavia.
    • Tilaisuuksien kustannuksista, tarjoilusta, tilavuokrista ja kutsujen lähettämisestä sovitaan yhdistyksen kanssa tapauskohtaisesti.

Mitä kannatusjäsenyys maksaa ja kuinka toimia?

Vuodelle 2024  kannatusjäsenmaksu on 800 €. Jäsenmaksu on sama myös vuonna 2025.

Mikäli haluat lisätietoa kannatusjäsenyydestä, ota yhteyttä 040 1498398 tai johanna.laitala@kiinteistoliitto.fi.

Kannatusjäsenemme: