Yhteistyökumppaneidemme tarjoamia jäsenetuja

* Oulun Energia, lämpöturva
* Kiinteistömedia Oy:n edut
* Carmenia Oy, leikkipaikan vuositarkastuksesta - 10 %, kerro taloyhtiösi jäsennumero tilauksen yhteydessä. Etu on voimassa toistaiseksi. Tiedustelu ja tilaukset toimisto(at)carmenia.fi. Lue aihetta käsittelevä blogi.
* Talotuki Oy  tarjoaa Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsentaloyhtiöille

1. Energiatodistuksen laadintahinnasta -10%. Etu on voimassa 31.7.2024 saakka.
2. Ilmainen rakennesuunnittelijan pihan kuntokatselmuskäynti. Etu voimassa 30.6.2024 saakka.

Rakennesuunnittelijan piha-alueiden kuntokatselmuskäynti pitää sisällään, korjaustarpeen arviointia ja mahdolliseen ongelmaan perehtymistä. Usein ulkoalueilla olevien ongelmien arvioiminen onnistuu asiantuntijalla silmämääräisesti ja mikäli hän näkee tarpeita tarkemmille jatkotutkimuksille, hän voi näitä sitten suositella. Rakennesuunnittelija voi katselmuksen perusteella antaa tarjouksen tarvittavista suunnitelmista sekä kilpailutuksesta ja arviota myös mahdollisista korjauskustannuksista. Piha-alueiden haasteet tulevat usein esiin lumien sulettua alkukesästä. Suunnittelun sekä kilpailutuksen aika on yleisesti talviaikaan ja korjausurakat ajoittuvat kilpailutusta seuraavalle kesälle.

Tiedustelut ja tilaukset: oulu(at)talotuki.fi.

*Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi on hyväksytty Pohjois-Suomen pelastusliitto ry:n jäseneksi 1.1.2024 alkaen. Pelastusliiton jäsenyyden kautta Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsenet saavat Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön koulutuksista alueellaan jäsenalennuksen ja yhteistyötä lisätään muutoinkin mm. yhteisiä koulutustilaisuuksia järjestämällä. Jäsenalennus koulutuksista on noin 15 %. Koulutuskalenterissa kunkin koulutuksen hinnoittelussa mainitaan erikseen jäsenhinta. Jäsenalennus koskee jäsentaloyhtiön hallituksia, isännöitsijöitä ja taloyhtiön turvallisuusvastaavia.