Jäsenedut

Jäsenyys tuo taloyhtiön luottamushenkilöiden ja isännöitsijän käyttöön monipuoliset kiinteistöyhdistyksen paikalliset ja Kiinteistöliiton valtakunnalliset jäsenpalvelut veloituksetta:

Neuvonta
Asiantuntijat antavat puhelinneuvontaa  laki-, korjausrakentamis-, energia-, talous- ja veroasioissa. Lisäksi paikallinen neuvonta Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen toimistolla.

Koulutus
Vuosittain noin 20 koulutus- ja muuta tapahtumaa Pohjois-Suomessa. Lisäksi webinaareja, koulutusvideoita, verkkokoulutuksia ja verkkokursseja.

Puheenjohtajaklubi
Jäsentaloyhtiöidemme puheenjohtajien verkostoituminen noin 8 kertaa vuodessa. Lisätietoja.

Jäsensivut
Taloyhtiön tietopankista löytyvät oppaat, ohjeet, koulutusvideot, tilaisuuksien aineistot, uutiskirjeet, jäsenlehdet ja paljon muuta hyödyllistä.

Jäsenlehdet
Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen Jäsenlehti (4 numeroa) taloyhtiöpäättäjille ja isännöitsijälle sekä Suomen Kiinteistölehti (10 numeroa) yhdelle henkilölle, yleensä puheenjohtajalle.Tutustu jäsenlehteen 2/2020

Uutiskirjeet
Ajankohtaista tietoa kiinteistöistä sekä tulevista jäsentapahtumista ja muista jäsenpalveluista sähköpostitse kuukausittain, yleensä kuukauden viimeisellä viikolla. Tutustu uutiskirjeeseen 5/2020

Kokoustila (Kirkkokatu 53, 90100 Oulu) maksutta käyttöönne
Jäsentaloyhtiöt saavat maksutta käyttöönsä kokoustilan toimistomme alakerrasta maanantaista torstaihin klo 16.00 - 20.00 väliseksi ajaksi (ei hissiä). Tila on enintään 16 henkilön käyttöön. Tila on ainoastaan jäsenistömme käytössä. Lisätietoja.

Asukaskyselytyökalu (Webropol) esim. taloyhtiöstrategian laatimista varten

Apua osakeluettelon siirtoon
Taloyhtiöiden tulee siirtää osakeluettelonsa Maanmittauslaitoksen huoneistotietojärjestelmään vuoden 2023 loppuun mennessä. Tarjoamme jäsentalojen puheenjohtajille ja isännöitsijöille apua osakeluettelon siirtämisessä huoneistotietojärjestelmään käyttäen Maanmittauslaitoksen sähköistä siirtopalvelua. Taloyhtiön puheenjohtaja tai isännöitsijä voi tehdä osakeluettelon siirron avustuksellamme joko yhdistyksen toimistolla tai etänä Teams-videoneuvottelun välityksellä. Tämä uusi jäsenpalvelu on sellaisille taloyhtiöille, joilla ei ole ammatti-isännöitsijää tai käytössään isännöintijärjestelmää. Palvelu on jäsentaloyhtiöille maksuton.

Ota yhteyttä ja varaa oma aikasi: pohjois-suomi@kiinteistoliitto.fi tai 040 4854311 tai 040 1498398

Lisätietoja huoneistotietojärjestelmästä

Työsuhdeneuvonta
Työsuhdeneuvontaa hoitaa kiinteistöalan työnantajajärjestö Kiinteistötyönantajat ry edellyttäen, että taloyhtiö on toimittanut siihen työsuhteessa olevien henkilöiden palkkatiedot Kiinteistöliiton alueelliselle jäsenyhdistykselle.

Taloyhtiöllenne omat nettisivut
Taloyhtiösivut (yhtiökohtaiset nettisivut jäsentaloille)

Lisäksi

Oulun Energia, lämpöturva

Kiinteistömedia Oy:n edut

TaloTuki Oy, energiatodistuksen laadintahinnasta - 10 % (jäsenetu voimassa 30.42023 saakka), kerro taloyhtiösi jäsennumero tilauksen yhteydessä. Tiedustelut ja tilaukset oulu(at)talotuki.fi

Meranti Oy, uusille asiakkaille -10 /- 15 % ensimmäisestä ikkunanpesu- tai perussiivoustilauksesta. Tilausta tehtäessä maininta, että taloyhtiö on Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsen. Tarjous on voimassa 31.12.2022 saakka.

Carmenia Oy, leikkipaikan vuositarkastuksesta - 10 %, kerro taloyhtiösi jäsennumero tilauksen yhteydessä. Etu on voimassa toistaiseksi. Tiedustelu ja tilaukset toimisto(at)carmenia.fi. Lue aihetta käsittelevä blogi.

OOMIn sähkön puitesopimus 1.1.2021- päättyy päättyy 31.12.2022, taloyhtiöiden tulee hyvissä ajoin kilpailuttaa oma sopimus alkaen 1.1.2023.